sixtythreedays.blogg.se

Min dagbok under 63 dagar att komma i form. Kommer det att bli någon skillnad?

Livet

Kategori: Allmänt

Såg ett klipp på facebook. Det visade ens liv i jelly beans. Hur mycket tid som går åt att sova, sysslor, resa, jobba, ja allting som tar tid. Det finns inte mycket tid över till annat. Vissa lever inte i nuet, jag gör inte det, inte fulländat. Men just nu sitter jag och blundar. Lyssnar på Gorillaz och bara känner ett sorts lugn. Ingenting i skolan som skall göras,, en helg som skall vara lugn och härlig. Skall jobba på juldagen vilket kommer bli grymt. Njuter av Feel good inc, vet inte vad som är så fantastiskt med den låten men något är det.
Är så fokuserad på min framtid att ibland glömmer jag bort vardagen. Idag gick jag och mamma och åt mat på min gamla skola, fantastiskt msigt.Gör saker, med varandra. Kom ihåg att livet ska kännas bra, inte vara en börda. Det är dina känslor som styr och du är själv mästare över ditt liv. Gör saker du mår bra.
 
Nu skall jag lägga mig i min säng med nymanglade lakan, en känsla av exklusivitet. Jag trivs, jag vill känna kvalité. Det är något som jag uppskattar i min vardag.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: