sixtythreedays.blogg.se

Min dagbok under 63 dagar att komma i form. Kommer det att bli någon skillnad?

Amerikansk delibutik

Kategori: Allmänt

 
Jag är ingen facist som älskar att klaga på dålig service.  Eller, där ljög jag. Det är inte raketforskning att säga "Hej, Vad kul att ni kom hit till vår nyöppnade butik, Finns det något som ni är sugna på?"
Michelle och jag kom in i en nyöppnad amerikansk delibutik som precis öppnat. Vi får inget hej när vi kommer in, finns inga prislappar utsatta på varorna ?! hur skall man då veta vad det kostar?*
 
Självklart så handlade jag ingenting, varför skall man göra det när man inte känner sig välkommen?
 
 
*En vis man som heter Jonas berättade en rolig regel som han i sin tur lärt sig av sin chef. "De produkter som inte tydligt är markerade med ett pris är inte till salu"
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: