sixtythreedays.blogg.se

Min dagbok under 63 dagar att komma i form. Kommer det att bli någon skillnad?

McDonalds

Kategori: Allmänt

McDonalds ligger mig så nära hjärtat, men dålig service är det värsta jag vet. Var lite småsugen när jag och Michelle var ute och strosade på stan. Tänkte oss tre snabba cheese och en vanlig hamburgare. Kommer framt till kassan inom några sekunder från att man steg in på restaurangen, soft. Beställer och betalar. Står och väntar 12! TOLVMINUTER på att få tre cheese och 1 hamburgare. Under all kritik. Men något som var fantastiskt komiskt var konversationen med en annan gäst när jag stod och vänta. 

Medarbetare: Hej, vad vill du ha för något?
Gäst: Är det laktos i smoothien?
Medarbetare: Vi har jordgubb och banan, annanas och mangosmoothie, sen har vi även frappé med choklad och kola.
Gäst: Jag undrade om det var laktos i smoothien?
Medarbetare: Jaha, jag ska kolla, Nej det var ingen laktos i.
Gäst: Vad bra, då tar jag en jordgubb och banan.
 
Att lyssna på vad gästen säger är väl ändå ganska viktigt?

Ae, Uppsala McDonalds får minuspoäng av mig. 
Bad inte ens om ursäkt för förseningen...
Skärpning!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: